Crazy girls

I morse vaknade jag av att telefonen ringer, då är det Marie som ringer å sjunger.. hon är ju rolig hon.
Känner hur jäkla ont i halsen å öronen jag har IGEN. Å dödsförkyld är jag också.. känns så superkul verkligen!! Ser verkligen fram emot å jobba, men vill ju inte vara sjuk nu... Det känns riktigt jobbigt.

Så ni kan ju räkna ut själv hur det har gått med träningen senaste veckan. INTE BRA!! :(

Hur som, hon och Lundan skulle iväg på Birsta. Det var det hon ville med detdär tidiga samtalet iaf. Så jag klev upp efter några samtal från dom, gjorde mej iordning å åkte iväg.
Det vart lite fika på Ikearestaurangen å LITE shoppping :)

Här har vi dom, dom unga och snygga ;) <3



Dethär fick följa med mej hem
         

Hoppas att mamma kan färga håret på mej efter att hon slutat!!! Vill gärna slippa se flintis ut nå längre, för det ser vekligen roligt ut nu tycker jag..

Nu ska ja kuta ner till tvättis å kolla om de finns en ledig tvättid!


Kommentarer
Postat av: Lundan

Men hallihallå...hur snygg var den bilden då?!?!? Åsså undrar jag varför LAINEN inte fick en egen bild??

2010-09-22 @ 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0