Filmkväll :)

Gud vad jag älskar mat!! Helt sjukt, va man kan njuta när man äter.. Just vad jag har gjort.

Åt dethär; Korvstroganoff med isbergssallad, tomat, gurka, vindruvor, lite keso och drack citronvatten. Varken låter eller ser så gott ut, men är man hungrig så är ju det mesta gott, å dethär var UNDERBART gott!



Ikväll är det mycket bra på tvn hörrni!!
Det börjar med;

På 4an klockan 19.30


På 5an klockan 20.00
Ullared!!

Och klockan 21.00 på 9an



Tur att man har laddat upp lite för denhär filmkvällen jag inte hade en aning om :)

Provat denhär chokladen?? Inte?? GÖRT!! Den är asgod, min är slut snart.. tror jag drar å köper en till i nån av pauserna :P 


Och en skål med vindruvor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0