Hemsk natt :(

Inatt var jag inte kaxig vill jag lova.. jag somnade lixom aldrig.
Det kliade på heeela kroppen. Vet inte vad det var som var felet.
 
Jag bäddade rent för några dagar sen.. å har inte märkt nått liknande. Hur som.. jag klev upp.. gav upp helt enkelt vid 4.15 och bäddade rent IGEN på mindre än en vecka, sen hoppade jag in i duschen.
 
Det fortsatte å klia fläckvis på benen å lite sånt, men det försvann mer och mer eftersom jag tillslut somnade.
Började fundera på om jag kunde ha ätit nått jag inte tål kanske.. så jag låg där i sängen, kring 5 på morgonen å googlade från mobilen på allt nytt jag åt igår, dvs stjälkselleri.

Någon som vet om det kan bli nån sån reaktion av det?

Nu är det som vanligt. Klias ingenstanns... så måste ju haft å göra med nått liknande.. KONSTIGT!



Nu ska jag äta frukost, men är fortfarnade dyngtrött efter denhär förbannade natten.. får se vad det bjuds på idag :)


30 days

Kommentarer
Postat av: J

Kul att du börjat (fortsatt) blogga igen :-) Den här årstiden blir man oftast torr. kanske kan ha nå me de bara att göra? Inte bytt sköljmedel eller så? Jag själv tål inte alla sköljmedel. Till dotter anv ja inget alls bara parfymfritt tvättmedel. Njut nu av din sista led v. Ha de! Kram J

2010-09-09 @ 21:41:10
Postat av: Skrotnisse

Hörrö, du kommer väl ihåg den där mörka vinternatten då vi klev upp vid 03 för att vi höll på att klia ihjäl oss?



Troligtvis så har man tagit för mycket tvättmedel lr så ligger det kvar tvättmedel i maskinen från den som tvättade innan dig? =P

2010-09-13 @ 15:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0