Måndag = Helg!

Då har jag jobbat klart för denhär helgen. Det är så skönt å känna att man har det överstökat :)

I fredagskväll efter jobbet så åkte jag och Linus till Sara och Jonas på lite födelsedagsförfest, sen åkte jag därifrån ganska tidigt för att vara sällskap  till lillsälen hemma hos mamma å pappa, lillgumman gillar inte å vara ensam hemma. Så jag fick så ont i hjärtat när jag visste att hon vart ensam :(

Efter det åkte jag till Mikka, släpade med mej den snyggingen på krogen ;) De ni!! Först plockade vi upp Sara och ett par tjejer på vägen dit.

Det var riktigt mkt folk ute, som väntat eftersom det var löning för vissa :P

Idag och imorrn är jag ledig, och jag håller på tvätta ihjäl mej. Har aaaasmkt att tvätta, så jag har det jag gör. Skönt att ta "allt" när man väl är igång. Täcken, kuddar påslakan... RUBBET!

Så nu ska jag snart ner å slänga in den 5e maskinen, å har mer än hälften kvar kan jag lova!

Torsdagskväll, varm oboy å macka. Finns inge godare!!!


Blondinbellas bok. Den är snart slut. Känns inte kul, eftersom den är såå bra.


FREDAGSMYYS med Midjet!






Å fulhövvena själv :P




Å glass med choklad och kolasås, strössel och varma hallon.. var ju bara ett måste på fettkvällen :P


Idag ångrar man ju såklart det man åt DÅ. Men snart kan jag börja träna igen, bara jävla förkylningen försvinner!!


Kommentarer
Postat av: mikka

fu fan va gott det var alltså! men imorn börjar träningen! nu jävlar sätter jag igång Vicky. Har klart två dagar utan godis nu:P

2010-09-28 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0