Onsdag morgon

När jag klev upp idag, så trodde jag helt seriöst att jag hade nått fönster öppet.. helt sjuukt va kallt det var i lägenheten! Så istället för att klä på mej direkt eftersom jasg skulle ut på en prommis, så lägger jag mej under mitt varma täcke!!
Men jag tog mej upp, nästan direkt efter :) Så det är jag riktigt glad över nu. För nu är jag lixom vaken och pigg! Sitter å käkar frukost nu, sen blir det dusch och iväg innan jobbet :)

Min frukost/lunch
 

Sen ska jag iväg å hämta ut mej kavaj som har blivit lite insydd på ändringsateljen i Sörberge. Så hoppas att den blivit som jag ville!

Efter det tänkte jag dra in på skopunkten, å köpa ett par skor om dom fortfarande finns kvar. Menar, utbudet för stövlar som passar mej.. är inte stort! Eftersom jag varken kan ha höga klackar, för då blir jag föör lång, och dom måste ju vara smal i skaftet.. eftersom jag INTE har några vader.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0