Onsdag

Idag har jag inte gjort så mycket.. Började med att jag vaknade av en trimmer utanför mitt fönster.. Så då var det kört att somna om.
Skulle ju hämta pappa i stan vid 1, så jag duschade och gjorde mej iordning. Precis när jag vart klar får jag ett sms där det står att han tar bussen hem..

Så då fick jag helt plötsligt inget att göra. Men börjar ju jobba 15.30. Så åker kanske hem till mami å papi en sväng, kollar om nått av djuren är hemma :)

Birsta vore inte fel, men nu får de vara nog ett tag. Jag blir ruinerad av att åka dit!!

Kul inlägg här..


Min lunch idag.



Jooo!!! Måste ju berätta, skickade in ansökan igårkväll till polishögskolan. Så nu håller vi tummarna här för att jag får komma å göra provet igen!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag håller verkligen tummarna för dig stumpan.Kram

2010-09-15 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0