Sådärja

Nu har jag köpt jackan, och jag är nöjd. Jättenöjd.
Haft en jättetrevlig kväll hos Mikka med henne å beggan. Sånnadär kvällar borde man har MINST en gång i veckan :)

Jag å mamma var iaf på birsta idag en bra stund. Som vanligt.. Men ett av köpen måste jag faktist lämna tillbaka imorgon. En tröja.. gillar den jättemkt, men den blir som .. ja vet inte hur ja ska säga, men jag har haft den på mej hos Mikka ikväll, å den är helt "ur form" nu. Inte alls nå fint. Så den ska tillbaka.


Här är min jacka!





Beggangullet med pekfingret :P


Och Mikkagullet! Nyblivna 23 åringen ;)



Dethär fick hon av oss, fruktskål med presentkort :)




Presentkort på staduim


Kommentarer
Postat av: Mikka

Jätte fin jacka det där!!

2010-09-22 @ 11:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0