Nu börjar det närma sig..

I morse va jag och pappa på ortopedmottagningen å träffade bland annat narkosläkare och några till. Så nu har vi fått information inför operationen som är nästa vecka.
Jag känner mej superfjantig.. men jag är jätterädd över att sövas.. å att det ska kännas..göra ont.. fan va rädd jag är!!!! Men det kommer gå bra.

Jag kommer läggas in på vårdhotellet den 8e feb dan innan. Sen förhoppningsvis på morgonen dagen efter ska jag opereras.
Fick ingen tid, men jag hoppas verkligen att de blir tidigt!



Ikväll ska jag på brorsans match i stan på nordic, ska bli kul å se! Efter den åker jag hem till mamma å pappa för  å se nästa match.. Timrå Ik!! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, du kan vara lugn Vicky! Det gör inte ett dugg ont när man är sövd :) Och när man vaknar ur narkosen så är man så jäkla lättad över att operationen är över :)

2011-01-31 @ 20:50:19
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: vicky

Jag hoppas du har rätt Jenny :)

2011-01-31 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0