#%!!"#&*"!?&#"&

Men nu jävlar får de fan vara nog. Här har man vart sjukskriven i en hel evighet.
När man väl börjar känna sej redo för att börja jobba... Nä då FÅR MAN INTE börja jobba.. utan då ska de sittas i möten till höger å vänster för att se om det verkligen behövs någon arbetsprövning.
"Du har ju vart hemma så länge nu så då är det inte säkert att du behöver nån arbetsprövning"
Men dramäää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dör.
"Varför tror DU att jag har vart hemma så länge då?  Jo, för att jag har haft nå jävulska problem med ryggen och har opererats. Räcker det som anledning eller ska ja fortsätta?"
"Ja men hemmasysslorna å sånt måste du ju ha klarat av på nått sätt?"
"Ja? Hemmasysslorna ja.. har ju lixom fått hjälp med en hel del"
"Hemma sitter inte jag i kassan, hemma bär inte jag svintunga kartonger hela dagarna" Det är liiite skillnad på hemma å jobbet.
Osv osv... Ni hör ju. Å som pricken över Iet!!!!!!!!!!! Människan tycker inte att jag behöver nån arbetsträning för att OM jag kan få göra andra, lättare arbuppgifter nu i början, då kan jag få fortsätta med det.. å jobba så .. heela tiden...
Men vad är det hon inte förstår!??!?! Arbetsträningen innebär ju att jag ska se vad och om jag klarar av att gå tillbaka till jobbet.. trappa upp lixom. Nä, men ja kanske ska arbetspröva som busschaffis i 2 veckor, fixar jag det.. jamen dåså, då äre bara att börja jobba som vanligt igen då eftersom att ja fixade det jobbet.
Jag exploderar.
I Lööööööööv försäkringskassan. Eller???!!!!!!!!
Låt me bara börja jobba.. För i helveteee!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad konstigt, försäkringskassan brukar ju nästan alltid vilja lägga upp en plan för att gå tillbaka till arbetet. Mig tjatade dom som fasen på att jag skulle börja arbetspröva fast jag ville gå tillbaka och jobba som vanligt på en gång :P

Ge dig inte! Säg att du känner att du verkligen verkligen behöver arbetspröva!! KRam

2011-05-05 @ 10:41:37
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa du ser.. KAN HA ATT GÖRA MED ATT DEN JAG HAR SOM HANDLÄGGARE HAR VALT FEL YRKE!!!! Men jag ger mej Iiinte :) De vet du ;) Kram!

2011-05-05 @ 10:48:08
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-05-05 @ 11:01:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, det är bara att klicka på länken här under och rösta på Malin Lydin (högtst upp i högra hörnet)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf



Det är jätte jämnt mellan mig och den som ligger tvåa så därför behöver jag fler röster!! Tack :)

2011-05-05 @ 11:09:37
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sjukt! Det värsta är att det förvånar mig inte en sekund...Såhär är det ju jämt! Ingenting kan få gå som man vill, alltid ska det jävlas med en! Särskilt såna här statliga grejer och skit. Är så less allt som har med regeringen och vårt fuckade system. Aldrig ska något kunna gå smärtfritt. Men lycka till iaf, kramar!

2011-05-05 @ 20:49:23
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till lilla Annie

Jag har varit me om precis samma sak som du när min högra handled pajjade och blev opererad och jag fick glatt börja jobba,trots att jag inte var färdig rehabiliterad. Försäkringskassan rent ut sagt slängde ut mig och gav mig inte en krona till. Förjävligt men sant. Hoppas allt löser sig på bästa sätt för dig. Stå på dig så länge du kan. Trevligt kväll.

2011-05-09 @ 20:32:59
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0