Påväg mot bättre tider :)

Nu börjar allt gå rätt väg, äntligen. Jag kommer börja att arbetspröva till veckan å håller verkligen tummarna för att de ska gå bra.
Annars så är det mkt träning och bakning på shemat hela dagarna :)
Rehab och all träning går det bra med, mkt bra faktist. Jag kör på 4-5 gånger i veckan. Älskar verkligen att träna! Längtar tills att jag kan börja springa riktigt igen.. inte bara kortkorta intervaller som det är nu. Men, det är ju en början.. :)
Jag har ju slängt ihop en den tårtor sen sist också.. å lite cupcakes.
Skulle va kul att börja blogga igen, å kanske göra som en bak-tårt blogg av denhär. Vi får som sagt se vad som händer :)
Här kommer bilder på lite av tårtorna..
Och 2 "faketårtor" Innehålllet är fake, just för att jag bara ville kolla om min hemmagjorda marsipan funkade att ens göra en tårta av.. å de gick :)
Här är dom;
Och lite dekorationer har jag gjort av min marsipan/sockerpasta ;
Å lite bilder från dessa sköna sommardagar som har VARIT. Nu är de ju förfan vinterkyla igen!!!
Får se om de blir nå mer inlägg framöver :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka tårtor du gör :D haha, där ligger jag i lä!



/ Caroline

2011-05-04 @ 19:42:46
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaks då. Hoppas du forts ;-) Men du, du borde sadla om! Vilka tårtor, jättefina. Man vet vem man ska ringa då haha Blir kul att forts följa :-) Inte funderat på att starta eget ;-)

2011-05-04 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0