Vinden vände, åt mitt håll!!!

... å ingen är gladare än mej för det :) Jag ska få börja provjobba idag!! Är så glad :)
Igår efter att jag hade fått veta det så ställde jag mej å gjorde en smörgåstårta som jag tänkte ta med mej på jobbet å bjuda på efter jobbet idag. Tro det är första tårtan som jag är riktigt nöjd med :)
Efter jobbet tänkte jag åka hem till mamma å pappa å ta med fröken Bea på en prommis, sen blir det stekning hos dom om solen fortfarande är framme :) Å senare givetvis träning!
Nu ska jag fortsätta att göra mej iordning, sen kuta ner efter tårtorna å sen kuta till jobbet :)
Å sen vart den 2 stycken småbitar, en till Terra som är laktosis och en vanlig till mina kära grannar som ska få provsmaka :)
Sen vart den en liiiten extra också, en "bådeochare" haha, ett lager med laktosröra, och ett utan. Å räkorna tog slut där också.. Försökte även göra den till en rund tårta. Va ju lättare sagt än gjort.
Nu ska ja käka lite kvarg och jordgubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0