Ångest och äntligen måndag igen

Då är 5 veckors semester slut, å jag börjar jobba igen. Känns jättetungt nu, men efter idag, kanske imorrn så är jag nog inne i det igen, så då känns det nog helt ok. 
Helgen som va va väldigt rolig! Men lördagens festligheter spårade tyvärr ur lite. Ingen middag och två flaskor vin på förfesten är inget att rekomendera. Absolut inte. Men man lär sig av sina misstag. Så lördagnatten och gårdagen vill man gärna bara sudda ut. Mådde inte som en prinsessa igår. Rätt åt mig. 
 
Tack å lov dröjer det länge till nästa "festande". Nu är det full fokus på träningen och bra kost :) 
 
Nu ska jag försöka få nån ordning på denhär fröken i datorstolen.. Känns nästan som första dagen i skolan, eller, det känns mest bara konstigt att gå till jobbet =/
 
Lite bilder ..
 
Fredagkväll med Mikka, Tacobuffé på Bite Line och efter det blidde det godis från Hemmakväll :) Vi båda mådde pyton efter denna kväll.. 
 
   
 
Å lördagen.. Jättegott vin drack jag, men jag säger det igen! Två flarror och ingen middag - INGET att prova. 
 
 
 
Frullen idag. Tyckte lite synd om mig själv, så tog en mysmorgon med frukost i sängen och några avsnitt av skilda världar :)
 
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0