Stört jobbigt!

God morgon!
I morse när jag vaknade va jag inte alls nå sugen på att dra ut på nån prommis eller liknande.. Så jag slog på en cardiovideo jag hade hittat på youtube för någon dag sen.
Innan jag ens hade testat den, efter att ha sett den va min första tanke; Ja men detdär blir ju bra, lite lätt början iaf. Jo tjena! Det va fan det jobbigaste jag har vart med om på länge.. Tänkte köra den 2 ggr, men de fick räcka med en gång.. Huh.. låg som en död säl på golvet efter den. Men skönt va de :)
Prova den själv vettja. Lovar att det ser myycket lättare ut än vad det är på riktigt.
http://www.youtube.com/watch?v=Ssl5cMI7ACQ
Miniatyrbild
Nu är frullen intagen i form av smoothie, ägg och rostade rågkusar. Riktigt mättande!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det låter bra, börjar i poledancing nu på tisdag så jag hoppas att de kan bli en bra start! :)Tack så mycket :)

2012-08-24 @ 11:15:02
URL: http://rwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0