Har man en gång börjat..!

I morse åkte jag å klippte mej, IGEN! Har känt i några dagar att det måste klippas upp lite.. Kunde knappt se mej själv i spegeln innan jag plattat det. Såg ut som en svamp, eftersom topparna är astjocka å håret kort.
Så fick bli en sån idag. Så nu är jag jättenöjd, igen :))

Nu däremot måste det ju göras nått åt färgen!!!

För någon dag sen så kommer det fram en pojke till mej när jag sitter i kassan å säger lite blygt "du får inte ta illa upp nu, men varför är du flintis där för?" så pekar han, å jag pekar på min utväxt, menar du dethär frågar jag å skrattar :) Aaa, säger han blygt :)
Så nu är det nog dags ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag dööööööööööööör! HAHAHAHAHHA, flinten Vicky! :D

2012-10-11 @ 13:46:17
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0