Massage! Ouffa!

Då har jag nästan nyss kommit hem från mamma å pappa. Min fantastiska pappa kom med min nylagade bil till jobbet å lämnade den där tills att jag slutade.
Sen åkte jag direkt hem till dom för att få middag och massage :)
Helt otroligt alltså.. Jag är ju verkligen inte van med att få maten serverad när jag kommer hem från jobbet, av den enkla anledningen att jag bor själv..
Så det va en konstig med fantastiskt härlig känsla, att slippa ställa sig å laga maten själv :)

Efter maten så va det dags för massage.. Eftersom jag sitter i kassan, så spänner jag mej väldigt mycket över axel och nackpartiet, å har börjat få världigt ont där på senaste tiden..

Å denna massage va inte av denna värld!! Bara mamma tog i mej så skrek jag. Det small överallt när hon bara tog lite lätt. Så ni kan ju tänka er vilken "härlig" stund det va.. Ouffa!

Så nu känns det ungefär som att jag har blåmärken över hela överkroppen.. Eftersom mamma är utbildad massör, så har hon inte misshandlat mej , för er som kanske skulle kunna tro det.. :p

Det som fortfarande ekar i mitt huvud sen massagen är "ajsomfaan!! Inte tummarna!!!" "Men heeelvete va ont detdär gjorde" "lägg av, ta bort!!"

Stackars mamma, vilken vek dotter hon har ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0