Underbara fredag.. Tills att jag möttes av detta hemma?!

Allt har gått gå bra idag. Matten i morse kändes jättebra tack vare den kanonhjälp som jag fick i veckan av Christopher.
Efter den åkte jag å besiktade bilen, vilket också gick jättebra!
Sen ska jag iväg snart å klippa bort liiite till på håret :) Trivs verkligen med att vara korthårig!

Allt detta innan kommande kvällsjobbet, bra dag kan jag tycka!

Tills att jag kom hem!!! Jag lämnade mitt hem som alltid; städat och undanplockat.
Möts av att hyllan ovanför köksbordet ligger på bordet. Vasen med blomman ligger på golvet å vatten överallt. Mjöl, fiberhavregryn och sockerburken ligger överallt på golvet, ljuskopparna ligger på golvet.
CHOCKEN!! Å blomman som stod framför/nedanför hyllan va inte ens rörd. Bordet är det massa hack å märken i.. Kul.
Så jäkla otäckt!!! :( Den har suttit där i 4 år, med samma saker på. Å nu bara rasar den.
Jag gillar mindre å mindre att bo själv nu.. Flyttar fan hem till mamma å pappa snart :p

Nä nu ska jag snart äta chili con Carne som jag håller på slänga ihop :)


Kommentarer
Postat av: J

Men fy, vilken syn!
Jag förstår dej. Tur det inte hände på natten :-) för mej hände det på Morron för många år sen. Jag vakna av en väldans smäll å glaskross. Ska tillägga att vi bodde längst ner. Så vi trodde garanterat på inbrott, fönstret som krossade. Tills man såg väggvitrinet hängde på svaj. Det var glasen inuti som ramlat ut på golvet i kras. Du förstår hur RÄDD ja va!! /J

Svar: Ja den tanken slog mej faktiskt.. DÅÅ hade jag dött. På fläcken!! Hjärtstillestånd på direkten. Nä fy det är så tråkigt när sånt händer =/ Men nu sitter den uppe igen :) Å hopas att den tänkte stanna där också :)
Vicky

2012-10-06 @ 00:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0