Gör jag nått annat?!

Nu har jag precis ätit mitt 3;e (!) mål för dagen. Visserligen små mängder.. Men det känns som att jag inte gör nått annat nuför tiden.
Så våga bara klaga på mig om att jag inte äter längre! ;)

Jag håller på att rensa ur frysen på mat som jag berättade tidigare, så idag hittade jag lite pytt i panna och ärtor. Då fick det alltså bli lite allt i allt idag igen, heelt ok va det :)

Jag måste bara berätta lite kort!!! :)
På måndag så kommer jag å Mikka starta våran pakt. Jag håller på att längta ihjäl mej!
Det kommer betyda; Inget godis, chips, dricka, fika ( typ bullar, kakor osv) glass, ja allt skit egentligen. Jag behöver det!! :) Så i helgen blir det typ världens onyttigaste helg på iaf 10 veckor ;) Eller va säger du Dudjet?! :D

Nu ska ja sätta mej å fortsätta med läsandet, sen bär det av till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0