Lunchdejt med Mikka Elsa och Elin :)

Idag vart det birsta (IGEN). Dock inte för att jag skulle shoppa, utan för att jag skulle hänga på Mikka till Media Markt som skulle köpa sin efterlängtade dator. 
 
Men innan det så mötte jag upp Elin och Elsa, busade å bara myste på tills Mikka dök upp, sen vart det mattajm på Charm :) Gott gott :)
 
Efter det köpte jag linjal och lite andra skolgrejer och ett nytt aceton, sen fick ja köpstopp. Skönt. Va riktigt shoppingsugen där ett tag.. men det va bara att gå förbi :)
 
Allt för att underhålla Elsa. Bilderna där vi är på samma bild, där gick hon helt crazy själv på kameraknappen, sötungen. Satt å vinka in i kameran å försökte verkligen "komma in i" telefonen :P
 
Lilltösen ser helt chockad ut å vinkar in i kameran.. :)
 
       
 
Sådär mycket ville Elin va med på kort ;P
 
 
Dudjet ville däremot vara med :)
 
 
      
 
Min goda lurre
 
Sådär ja, en liten bildbomd :)
 
Nu ska jag byta om å sticka ner på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0