Shopaholic.. Ooops!

Happ, denhär dagen började ju bra, eller dåligt, det beror ju på hur man ser det. 
Mamma ringde mej å frågade om jag ville hänga med på birsta som smakråd för nya glasögon. Självklart kunde jag det!
 
Vad händer? När vi är färdig med brillorna går vi in på klädbutikerna.. Å det va kört. Allt jag tittade på, kände på och provade kändes bra. FAN!
 
Tillslut sa jag till mamma när vi va på butiken som vart den sista, "Mamma, vi måste härifrån, fort, NU!!"
Haha, så nu har man lite nytt i garden, IGEN.
 
Kläderna ser givetvis inte alls så spec fina ut när dom bara hänger där :)
 
 
 

Å här är den igen, fast ryggen, knappar hela vägen upp :) Jättefint med ett vitt linne under!
 
 
 


Baksidan är helöppen, supersnygg!
 
 
 
Hittade jättefina armband också
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag sa ju att du hade köpstopp, brydde du dig,men nej nej nej :)

2012-09-02 @ 19:00:13
Postat av: Sofie

Niiiiice! Skitsnygga kläder ju!

2012-09-02 @ 21:32:49
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0