Bilbingo.. Javisst!

Ja, jag har faktist varit på det idag. Det var väldigt omväxlnade måste jag säga =) Jag var där med min föredetta arbetskamrat Marie och hennes döttrar + syster och hennes son.
Vi vann dock inget. Men hade väldigt trevligt iallafall =)

Å vad har jag gjort resten av dan då? Jo packat packat och åter packat. Det står typ 8 proppade flyttkartonger med köksprylar, skor och massa ljussaker här i lägenheten, som ska fraktas hem till mamma å pappa snarast. Nu har jag typ 2 tallrikar,2 glas.. osv..
När jag hade torkat ur skåpen som vart tomma.. å allt var rent å fint i resten av lägenheten, satte jag mej ner på köksstolen, å bara kollade runt. Å verkligen kände hur jag INTE vill flytta!!! Jag vill inte flytta härifrån =(
Men jag är ju så medveten om hur läget är så.. Skulle ju ha råd att bo kvar. Men då skulle det vara det ända jag fick göra också.. Betala hyra, el, internet mat mm.. Å vad är det för livskvallité?
Nä, jag måste hitta mej nått billigare. Vill verkligen inte flytta hem... Det är så skönt att bo såhär.. Lugnt å skönt. Trivs verkligen såhär. Ingen att anpassa mej efter, se på vilken tvkanal jag vill ..när ja vill. Kan ja ju göra hemma också. Men allt blir så annorlunda då. Ni som bott ensam å flyttat hem igen förstår nu hur jag menar. Å kanske ni som bor ensam också.. Njut!!! =)
Men, jag är ändå glad att dom vill ha hem mej en gång till :) Att dom står ut med mej för en sista gång kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja var också på bilbingo =) igår =) jag hade turen att vinna 500 riksdaler jag ;)

2008-08-07 @ 10:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0