Vet inte om jag orkar

Just nu känns allt bara så jobbigt. Just dethär med att "bo i en kartong",inte veta nått om nått jobb och så mitt kärleksliv..
Det är bara för mycket.. Å inget är klart. Det känns så jobbigt just idag. Vet inte varför.. men det bara kom över mej allt nu när jag pratade med Mikka i telefon. Men men..

Är inte så kul jämt. Men det ordnar sig hoppas jag. Skulle vara så kul om allt kunde ordna upp sig SNART!! Skulle må så otroligt bra av det..

Nu tro ja att ja ska lägga mej på soffan å sen sova. Ska jobba 9 - 13 imorrn

Kommentarer
Postat av: Lundan

Klart allt kommer ordna upp sig snart. Bara kärleken kunde komma på vilken himla bra och grön tjej du är ;)Hang in there!!

2008-09-01 @ 20:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0