Börja plugga!

Ja det känns lite konstigt, men ändå skönt att veta vad jag ska göra.
Idag var jag till gymnasiet och pratade med Mats, frågade om vad jag behöver läsa till för att komma in på det jag ska bli i framtiden =) Det visade sig att jag bara behövde läsa till Historia A.

Så nu ska jag börja läsa det så fort allt är fixat med papper och så.. Kommer göra historian genom gymnasiet. Så .. Jag är tillbaka!! :P

Nä, men det känns skönt att jag äntligen har kommit fram till vad ja ska göra. Även om vägen dit är lååååång. Så måste jag ändå börja. Å det göra jag NU.

Nu ska jag hoppa in i duschen å lägga mej framför tvn ett tag. Ska jobba på Örnen imorrn så bäst att jag somnar i tid nu, så inte Melinda får jobba med ett lik imorrn :)


God natt!


Kommentarer
Postat av: karla

hejhej=) joo det gick bra till slut hehe... hoppas det går bra för dig och att du kommer in, kul:) ja han världsbäst:D glad att jag har honom!

2009-02-04 @ 21:24:29
Postat av: Sofie

Aha, den du har på köksbordet, är den slät? Jag har sett dom där krukorna som är typ räfflade :D Ser ju inte på bilden om det är en sån du har. Det känns bra med plugget, svårt som fan dock :D Men det är rätt spännande. Det är ju trots allt yrket jag vill åt ;) Å jag ser att du ska bli nåt å..hehe, när får vi reda på det? Kram!

2009-02-04 @ 21:24:44
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Aha thanks! :) Ooooh cool! Jag ville också söka in, men jag kan fan inte släpa 75kg :S Man måste ju träna nåt så förbannat. Skulle va coolt å vara polis iaf! Hehe. Kör hårt!

2009-02-04 @ 22:03:01
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, då blire håååååååårdträning för dig nurå..lyfta tyngder :D Fast det är skoj, så du klarar det nog! Måste vara roligt som tusan att jobba som det.

2009-02-05 @ 08:48:37
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, jaa men ta det cool vettja :D Historian vet jag ju att du kommer klara, har man gett sig fan på det så. En kurs är ju ingen fara liksom.

2009-02-05 @ 17:28:32
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0