Element skor

Idag på jobbet när jag skulle gå ut med barnen, så fick jag låna ett par skor av en som jobbar på avdelningen jag är på. Å det var element i skorna.. Fatta vilka mirakelskor!!!!

Jag var så varm å skön om fötterna hela tiden.. Har aldrig vart med om det förut.

Priset på elementen kostar 1500 tro jag. Å sulan som man ska ha till kostar 500. Men det var verkligen en otrolig känsla.. å bara känna att det kommer värme i fötterna hela tiden =)

Ska ta nån bild på dom innan jag går hem så ska ni få se hur det ser ut, för er som inte har sett nått liknande.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Elementskor?? Haha ! Ja men de vore ju inte helt fel när vinterkylan sätter in:)

2009-02-17 @ 17:43:04
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0