Ett sista inlägg - Kär?

Ja nu kommer ett sista inlägg innan jag lägger mej. Jag är så trött så ögonen håller på att trilla igen. Men jag kunde inte hålla men från att kolla lite bloggar innan sängdax.
Imorgon jobbar jag på örnen igen =) 8-16. Å sen ska jag till Marie är det tänkt på kvällen, om hon inte ändrar planerna dvs..  :P Å Lundan.. Fy på dej!! Hehe (L)

Å under resten av helgen ser jag bara massa massa MASSA folk som är kär framför mej.. Kanske inte är så konstigt heller. Är väll inte riktigt min favoritdag på lördag. Men saker o ting kan ju förändras.. Snabbt kan de gå också!!! Haha..

Nä, nog med Depptalk..

Sängen ropar..

Kommentarer
Postat av: Lundan

Fy?!? Nää jag ska bli snygg :)

2009-02-13 @ 08:06:03
Postat av: -v-

Kanske dimper ner en ros :)

2009-02-13 @ 17:49:37
Postat av: vicky

-v- : Ja tänk om.. Chansen är ju inte allt för stor. Men glad skulle jag bli :)

2009-02-13 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0