Kanonkväll!

Igår morse trodde jag helt ärligt att hela kvällen skulle bli inställd pga hur jag mådde. Men jag tog mig igenom en hel arbetsdag, kände mej riktigt slö och trött dock.. Men jag överlevde. Å det är jag glad för idag, för gud va roligt det var!! =)

Började med att Beggan och Mikka kom med presenter och chips. Å vet ni vad jag fick?? :) Jag fick en polis t-shirt av Mikka!!! Å av Beggan fick jag en "kom ihåg tavla" med Mån - Sön. Så den kommer passa jättebra i mitt kök! :)

Sen kom Anna och Madde och då fick jag presentkort på Birsta City å en flaska Asti Martini :)

Å En liten stund efteråt kom Jenny, å av henne fick jag ett presentkort på Birsta City också! :)

Sen plockades kladdkaka, glass och hallon fram så då svullade vi det, sen kom det ett gång killar också, riktigt kul :) Så då vart det ölspel för hela slanten, sen vart det utgång!

Tack ALLA för en toppenkväll!!! =)

Ikväll är det hockey, å jag ska inte jobba. Ska bara dit å kolla.. sen får jag se vad som händer.. Klev upp halv 4, så jag är fortfarande rätt sliten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0