Klart :)

Fick nyss ett mail av min lärare som jag kommer ha i Historia, hon skrev att allt var klart. Så jag kunde komma å hämta det å börja plugga på allt.. Känns väldigt kul just nu.. men senare vet ja väll inte :P Men de ska ju göras å bli minst godkänt så :)

Men snart så kommer Zandra till mej. Har inte vart med henne på evigheter.. Så det känns riktigt kul. Eftersom hon har fått barn å allt så har inte tiden funnits.. Men ikväll så tar vi igen mycket :) Blir party party hela kvällen!!

Och imorgon blir det också fest.. herregud va de ska festas här!!  Ska ju på Olearys imorrn i Timrå. Alla tränare, ledare i Timrå IK och vi som säljer 50/50 lotter är bjuden dit, så det blir mat, dryck,lotterier och trubadur. Så då kommer vi vara några stycken här innan. Kommer bli riktigt roligt i helgen tro jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0