Snart är sagan äntligen slut

Ja så känns det ungefär. Sagan om spisen. Nu har jag hittat en spis som passar i lägenheten. Men såklart, så äre ju ett problem med den. FÖRVÅNAD??!!   Jag börjar bli van alla motgångar nu iaf :P Ja, till problemet. Kontakten.. Är nått konstigt påhitt, gammal som gatan.. Så det ska pappa kolla på och fixa...
Hur fasen skulle jag nånsinn klara med utan dej pappa?



För övrigt så håller min bil på att jävlas igen. Inte heller förvånad. Glykolen läker.. Och nånting är fel med min motor/kupe värmare..

Nu ska jag lägga mej i sängen å kolla lite på tv. Imorrn äre jobb igen,9-16.30, sen har jag tvättid 17-22. Men för första gången på aslänge så har jag faktist inte hunnit samla på mej så mkt tvätt.. Inte ens en hel Ikea kasse, så imorrn kommer det gå undan :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja sa ju sist att du skulle sälja den och skaffa dig en ny innan nya problem dyker upp ;)

2009-02-17 @ 09:55:25
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen fara ticken, du klarar ju det mesta själv

2009-02-19 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0