Tv inköp!

Idag har jag hunnit med en del tycker jag. Jag åkte på arbetsförmedlingen runt 2 tiden å direkt efter det så åkte jag å Jenny på Birsta. Det kändes verkligen att man inte har vart där på ett bra tag. Hittade gardiner(dom ska bytas),duk, ljus och lampor :) Så nu är jag lite nöjd iaf :)

Precis när jag stod å hade fixat klart i köket så ramlar det ner massa reklam på hallgolvet. En Ica Maxi tidning ligger där på golvet.. å vad ser jag? Jo en 22 tums TV med inbyggd dvd.. Så den SKA jag ha. Men som tur var så ringde jag dit å kolla om den fanns kvar. Jag var ju påväg att åka på en gång.. Men då sa hon på Ica Maxi att dom inte hade kommit in än. Så jag vart uppskriven på en lista. Så imorgon ska jag köpa den. Äntligen ska jag kunna få se på film och tv i sängen. Kanske jag kan komma i säng i tid hädanefter :)




Orion 22 PL145DVD
Vad tror ni om den? Någon som redan har den? Nöjd/Missnöjd isf?



LJUSÅS SALBO Bordslampa

Den står nu i mitt vardagsrums fönster :)




Jag och Jenny ska snart på Bröllopsduellen föresten :) Hoppas att den är lika bra som den verkar!

Poster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0