Bakdag imorrn!

Imorgon tror jag att jag ska ta å baka lite. Jag får väll helt enkelt sitta ner å baka om det ska vara så. Eftersom det gör hyffsat ont att stå upp efter en stund.
Men det löser sej :)

Så jag funderar på att baka dessa;

Snickerskaka


Kladdkakemuffins

Får ju besök av min äldsta lillebror imorrnkväll.
Å han ska tydligen köpa med sej godis å allt.. Som jag absolut inte kommer att röra.
För mej blir det frukt och grönsaker :)

Då kanske jag förhoppningsvis kan få i han lite av dethär och få med han hem en hel del också,
eftersom jag gillar att baka det, men äter det inte :) Jo, ibland, nån gång kanske!

Nu är det bara att sticka ut i köket å kolla så alla ingredienser förhoppningsvis finns. Annars måste jag ta å skriva mej en inköpslista.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Se till att han får med sig många bullar hem ;o)

2010-11-11 @ 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0