Jag gjorde det!!!! Nu är det nära en tatuering!!!!

Jag skulle gå in i vardagsrummet ikväll, å det kommer en spindel å kryper på golvet i hallen. Jag blir iskall å får panik såklart..
Men jag bara gör det. Jag tar hårsprayen, sprayar slut på halva flaskan tro ja på en halvmeters avstånd, blundar heela tiden.
Pallar verkligen inte se den röra sig.. huuuuuua!
Sen, tar jag kryckan.. å trycker sönder den.
Jag ställde mej å hoppa samtidigt så jag inte skulle behöva hur det lät när den mosades.. haha
Fattar ni va jag gjorde??

Uuuhuhuh äckel!!!


Vad hade detdär med en tatuering tänker ni nu? De ska jag berätta.
Jag har funderat lite.. å är bra sugen på att gå en fobikurs mot dessa odjur.
Gör jag det.. mot all förmodan.. å om jag skulle klara det.. mot all förmodan.. så skulle det vara rätt häftigt att tatuera in en spindel där jag vill tatuera mej. Varför inte lixom? Rätt coolt.
Men det är bara en fundering än så länge..



Kommentarer
Postat av: J

Va jag log när ja läste detta inlägg. Jag har gått kbt behandl o tanken föll direkt efter på en tatoo ;-) Nu har ja ju fixat de, skräcken är borta. Men jag har velat hit o dit VAR den ska sitta. Man måste ju va 100% säker på sin sak. Jag säger till dej å, tänk fler än en gång. Du ska säkert i din framtid va gravid o föda åxå :-) Ja kul vare iaf att du skrev om "min" tanke ja haft :-)

2010-11-07 @ 15:13:03
Postat av: vicky

Ja, det känns som nått att fundera över. Hade ju vart en läcker grej :) Mmm precis, gravid nångång i mitt liv hoppas jag ju att jag blir, å då vore de skönt att slippa föra över rädslan på det nya livet :)

2010-11-07 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0