Julbord på Ikea

Ikväll vart det som sagt julbord på ikea med Linis :) Va ett riktigt bra julbord tycker jag. Så vi vart riktigt nöjd, och MÄTT!!!
Sofie å hennes kille kom också när vi åt, så vi fick sällskap vid bordet.. MYCKET trevligt :)

Dendär röda lappen var man tvungen att ha på sig för att få äta.
Men jag lyckades tappa den typ hela tiden när jag gick å hämta mat. Elina fick knåpa upp den från golvet, jag fick plocka upp den innan folk lyckades trampa fast den.. ja herregud :P
Ja.. jag åt säkert 3-4 portioner.. så det vart ett jäkla spring.
Å mätt som ett as vart man tillslut.
Lixom, 79 kr för ett julbord med Ikea family kortet. 179 kr utan. Lite pengar vilket som tycker jag, för ett julbord.

         

 
Lånat dom 2 sista bilderna av Soffe eftersom jag missade att knäppa på självaste julbordet..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fiiin man är! <3 Hehe

2010-11-26 @ 00:01:06
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Terra

Åh jag hoppas vi får gå på julbord i år med med jobbet... eller vad säger du viggly ;)



Kraam!

2010-11-26 @ 13:55:33
URL: http://terraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0