Mina kostvanor

Såhär är det. Jag äter när jag är hungrig, å jag äter såklart inte när jag inte är hungrig.
Och nu har det vart en lång period när jag vart mkt deppig över både hur min kropp blivit(ryggen) och en annan sak. Då äter jag också fruktansvärt dåligt.
Men jag äter som en häst andra gånger.
Som i helgen har jag svullat.. verkligen svullat!
Så sluta oroa er för mej. Jag klarar mej.
Börjar för en gångs skull, snart känna mej nöjd över min kropp.
Har alltid vart smal och spinkig. Men sen hände det nått för några månader sen, jag fick sjuukt dåliga kostvanor..
Åt på mcdonken flera gånger i veckan. Kunde ta en pizza nån gång i veckan.. å åt godis VARJE dag. Hade alltid proppat med pantflaskor i köket..  
Tills en dag när jag såg mej i spegeln å verkligen fick panik.
 Det var då jag tog tag i allt.
Började röra på mej, äta mera nyttigt. Inga pizzor, hamburgare, godis, dricka, pasta, potatis, vitt bröd. Nada!

Å sen dess så har jag börjat känna mej mer bekväm med min kropp. Faktist. Tjejen med sämsta självförtroendet..eller föredetta sämsta självförtroendet skriver att hon börjar känna sig nöjd med sig själv. Va? :)

Så. nu ska jag kolla på Paradise hotel :)


Kommentarer
Postat av: Lundan

Jag bryr mig för jag är rädd om dig. Tycker så mycket om dig världens bästa Carlson! Klart man bryr sig då! Pysmys på dig <3<3

2010-11-09 @ 22:05:20
Postat av: Anonym

JAg tycker du borde äta mer "vanlig" mat . Enligt mig själv så är du för mager . Den lite större Viktoria är mycket finare.

2010-11-10 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0