Personlig ass!

Tusen tack Terra Berra för hjälpen idag!
Therese och några till från jobbet åker till Ullareeeeeed imorrn, så hon skulle låna min stora väska.
Hon kommer å hämtar den, sen fick jag skjuts med henne till pappas jobb för att kopiera papper till försäkringskassan och handla.
det var riiktigt snällt av dej gumman! <3



Så nu kan jag baka allt jag tänkt :)
Å smarta jag.. vad lyckas jag med när vi kommer till affären.. eller innan vi ens kommer ur bilen? Strular såklart bort inköpslistan! Bra jobbat.. men som tur är så kom min personliga ass Terra ihåg vad jag skrivit, så de var super. Inte nått  saknades när jag kom hem :)

Nu; Snickerskakbak :)

1 l Rice crispies
1 dl Kokos
1 Tsk Vaniljsocker
1 Burk jordnötssmör
1 dl strösocker
2 dl ljus sirap
200 g ljus/mörk blockchoklad
(Jag kommer nog göra hälften med mörk och hälften med ljus om jag känner mej själv rätt, beslutsångesten vettni.. haha)



Uppdaterar OM jag lyckas ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var ju så lite gummsan min :) <3

2010-11-11 @ 15:03:26
URL: http://terraskrypin.blogg.se/
Postat av: Christopher

Alltså, du vet att det är obligatoriskt att bjuda grannarna va? ;)

2010-11-11 @ 17:17:23
Postat av: Vicky

Haha.. är det DU Christopher som skriver, grannen??! Haha har hela tiden trott att det är en annan Christopher.. åh herregud! haha

2010-11-11 @ 17:23:50
Postat av: Christopher

Men givetvis är det jag. Toka! Känner du många som stavar som jag gör? :P Å andra sidan blir jag påmind om en viss konversation på facebook för ett tag sedan då jag tog "fel" Tobias Andersson. Haha!

2010-11-12 @ 07:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0