Så glad för dej tjejen!

Idag fick en av mina bästa tjejer herrbesök. Å vad får hon av karln? En ros! :) Så fruktansvärt gulligt. Så glad för din skull:)

Ikväll var jag till mamma å pappa en sväng.. fick plättar där som min yngsta lillebror hade gjort! Var ju inte igår man åt det :) 

Plättar med hjortronsylt, inte alls dumt :)


Sen har jag gosat med mina älsklingar hela tiden typ.. kan bara inte låta bli dom! 

Fröken Bea bakom gardinen, så jäkla underbart söt!


Å lille Lacken i mitt knä, så mysigt :)
 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vad gör man egentligen när man är sjukskriven?
Förutom att ligga i sängen halva dan.. för lixom, va ska jag upp å göra??
Lite så känns det faktist.
Jag ska vila vila vila å vila å göra det som känns bra å inte gör ont.
Så va fan ska jag göra?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0