Svulla!

Igår innan jag åkte till Sofie så kollade jag på halv 8 hos mej och bonden, å proppade i mej massa frukt!
Sen kommer jag till henne, där rååkade jag hitta chipsskålen,
som det som tur var inte var så mkt kvar i.
Så det åt JAG upp.
Sen kommer människan med en halv påse med jordnötsringar.
Försökte verkligen få henne å äta å .. Men i helvete! :P

Det var iaf roligt där, som vanligt.
Men jag kände mej faktist lite i vägen när hennes sambo kom hem från jobb.
Han hade vart borta i några veckor, å så kom han hem tidigare.
Så jag var nästan på g å dra mej hemåt innan vi hade fått på nån av filmerna.
Eftersom jag tänkte att hon kanske ville vara ifred med honom, ha lite myskväll :) Men inte då, "han ska ju vara hemma en månad" säger hon, haha! Sköna människa

Hemma hos mej innan jag åkte. Sitter å som vanligt försöker få värme i mina iskalla fötter!
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du ska aldrig känna dig ivägen här! Här är alla välkomna och så är det bara. :) Vi har alltid huset fullt, så känn inte att du inte kan vara här nu bara för att Patan är hemma! Idol på fredag om du vill, Issa kommer hit!! :)

2010-11-25 @ 12:43:25
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0