Vart uppringd i morse!!

I morse när jag låg i sängen så vart jag uppringd av dolt nummer.
Då var det min sjukgymnast som ville kolla av läget, å berätta att jag har ett datum för magnetröntgen och någon annan röntgen som jag inte kommer ihåg.
Så nu är det bara att hålla tummarna för att det syns nått å att dom kan fixa mej!! Laga mej!! =)

Så den 9e dec.. snabba snabba!!! Jag är så taggad att börja träna å bli som folk igen, om ni bara visste!! =)

Nu ska gammryggen UPP å detdär smajlet kommer sitta på läpparna på heltid ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Woho! Fast det där smilet var kanske lite väl lamt ;P Du ser mer ut som Kissie :D HAHAHA

2010-11-22 @ 12:31:55
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0