Paranormal Activity 2

Denhär helgen har vart riktigt kul, har hänt så mkt, å som vanligt när man har kul.. så går tiden så jääkla fort!
Det började i Fredags
Då var det meningen att jag, Elina(hon vart sjuk å kunde inte följa med)och några till skulle relaxa lite på Himlabadet.
Men, det var fullbokat fick vi reda på när vi kom dit.. så då var det bara att hitta på nått annat.. 
det var inga problem.. hade så sjukt kul den kvällen! Vart lite förfest hos mej å sen åkte vi till stan å fortsatte festa där. Hade verkligen en jättetrevlig kväll!

Lördan då..
Vaknade tidigt å mådde hyffsat, men sen gick det bara utför..
Somnade om å vaknade flera gånger å mådde lika dåligt varje gång.
Å vi hade ju bokat relaxen till klockan 4, men ingen av oss pallade med det. Så det vart en riktigt trög start på den kvällen.
Åkte på fest till kovland, å där vart vi kvar till halv 2 typ, sen vart det hemgång.. Man va rätt nöjd faktist. Men även det var en grymt trevlig kväll :)

Söndag..
Slödag med massa skräpmat! Åkt mkt bil å umgåts med helt fantastiska personer hela dan.

Nu:
Jag kom precis hem från stan med Elina. Vi var på bio, såg helvetesfilmen Paranormal Activity 2. En jäävulsk film..  2 pers gick ut ur salen när lite mer än hälften av filmen hade gått.
Så den var duktigt äcklig. Pulsen, den var rätt hög vill jag lova er. Fyyfan.
Så nu känner jag mej inte alltför kaxig när jag sitter här, ensam i min lägenhet som känns gryyymt stor för tillfället..

LillJohan och Eric hemma hos Eric innan jag åkte till kovland igår. Heelt sjuka killar ;)
 

Lite donken innan filmen, va inte helt fel :)


Vi hade sjuk tur!! Vi fick dom 2 sista platserna som var bredvid varann :) Efter oss fanns det 5 spridda platser kvar, det kallar jag TUR :) Hade aldrig klarat denhär filmen utan Elina.. jag satt å hängde över henne halva filmen..
   

Vi åker alltså till magasinet i stan, där hon har sina grejer.. skulle hämta dom EFTER denhär jäkla filmen. Jag var helt skräckslagen. Ingen bra plats för sånna som mej efter en såndär film. Fyyfan va rädd ja var!
     

Ska väll ta å lägga mej nu, är inte så sugen på att sova själv, men det är bara å gilla läget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0