Lördag förmiddag

Ja det vart ju så att jag följde med Melinda ut igår.. Visste ju att det inte skulle bli tråkigt så var ju värt det :) Det var ju riktigt kul faktist, om man bortser från alla äckel som kom fram å sa massa saker till en. Usch!
Vi åkte iaf runt i stan flera varv innan vi visste vart vi skulle. Både avenyn och oscar var privatbokat. Så vart skulle man då ta vägen? För Melinda och hennes kompis är ju som sagt 30 (Hoppas att hennes kompis var nått sånt iaf, förlåt isf!!! :P ) Ja, så stadshuset och olearys var ju inte läge.. Så vart hamnar man??? Jo, på Brittas!!
Det var ju inget direkt ställe för mej, men va gör man inte? :) Vart ju bra musik i slutet iaf, så då kunde man dansa och ha kul. Men de stängde ju 2, så då var det bara att gå vidare, men vi hamnade ingenstanns..
Ringde efter skjutsen Melinda hade bokat upp för kvällen, å kom hem runt halv 4. Då tog ja mej en dusch å sen la ja mej å sov. Såå skönt!



Melinda, Jag och Mia inne på toan på Irish.


Men i morse (ca12) vaknade jag av att telefonen ringde, de var Per.. Han var utanför min dörr då. KUL! Man var ju verkligen upplagd för besök då. Men de var bara att gilla läget å släppa in han. Hade typ en Stig H Olsson frilla över hela huvet. Men de bjuder jag på ;) Han skulle till en kompis, så han mellanlandade lite här först.
Men tack Per iaf för att du fick upp mej ur sängen, annars hade jag garanterat legat kvar där nu. Så nu har jag ÄNTLIGEN fått bort alla kläder från sängen. Rensat som attan! 2 Ikea kassar fulla med kläder som ska upp till förrådet, sånna som kan användas i sommar bl.a, så då får dom inte ta plats i garderoben heller.
Nu ska jag hoppa in i duschen! 


Kommentarer
Postat av: Melinda

Nice pic!!! Hoppas inte Mia läser detta då hon faktiskt bara är 26 ;) å jag är faktiskt bara 29 än!!!!!!!! :) Kram M

2008-02-21 @ 00:00:47
Postat av: Detärjagdet

Köngföll moster :D

2009-02-11 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0