Men shit!

Nu är det 3e dan jag inte har nån lukt å smak på.. vilket jävla handikapp!! Det är riktigt jobbigt..  plus att ja hör jätteilla på BÅDA öronen.. så det är strålande.. varken känner smak, lukt eller hör.. Snart tappar jag väll synen .. Skulle INTE bli förvånad. Men de borde väll snart vara slut på sjukan..Har ju vart de sen i måndags.. men i stora hela är det här 3e veckan .. men det slog ju om riktigt i måndags. Så på måndag har jag som mål att kunna jobba.
 
Jag är fortfarande kvar hos mamma å pappa föresten. Då har jag ju sällskap hela dagarna när dom är på jobbet.. då är ju mina underbaringar hemma med mej (Katten Lucky och hunden Bea). Å det är så mysigt att vara med dom =) Men imorrn blir det nog hemfärd skulle ja tro!

Har sett let´s dance ikväll också med mamma, 2a ggn nu. Å det är ju bra, faktist =) Så nu får man se vilka som åker ut, har ännu inte så stor koll på alla. Men K-P gillar ja starkt ;)


alt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0