Jajamensan!

Klart att jag klarade det :) Mamma ringde å väckte mej typ 6.50. Så då var det väll bara till att kliva upp. Så nu har jag både hunnit med att slänga in 2 maskiner, ätit frukost och diskat :)

Min frulle bestod av: Havregrynsgröt, mjölk, en halv banan och jordgubbar, + En fullkornsmacka med keso och tomat.


Så nu ska ja snart ner igen å stoppa in 2 maskiner till.. Kan bli ett besök på Ica efter det.. Måste inhandla lite jordgubbar (färska) :) keso,tomater och bananer.

Guud va skönt det är att vara vaken nu.. Känns som att jag kommer hinna med så mycket idag!

Thanks mammy!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilken härlig frukost du ätit. Bra att du inte somnade om. Kom och häng tvätten här, då torkar den fort Det blev alltså ingen prommis för dig, själv har jag varit ute på en timmes prommis. Det var riktigt skönt. Det tyckte Bea också som tog sig ett dopp nere vid vivstavarvsfabriken. Vi hörs av senare, kram på dig gumman!

2008-07-02 @ 11:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0