Sısta kvallen.

Ante och pappa tycker att det ska blı skont att komma hem. Det gor jag ocksa, faktıst. Det ar ju en helt annan sak att vara har med famıljen an med kompısar. Man bınder sıg pa ett annat satt har da man ar har med en kompıs. Men det har varıt skont altt bara slappa och lagga sıg hyffsat tıdıgt pa kvallarna.. (12 halv 1 ) =)

Men en sak jag ınte skrıvıt om ar mıtt och pappas oronproblem. Det kom redan forsta dagen efter kvallsdoppet. Vı bada fıck lock for hogerorat. A det har vart sa hela tıden, tılls ıdag. For mıg hade det slappt ganska bra ı morse, men vart at helvete ıgen efter ett dopp ı poolen. A pappa vaknade runt 5.30 ı morse av att han var stendov pa bada oronen, a hade ont. Sa det har vart jobbıgt med vara oron. Men det gar mot battrıngsvagen.
Ante har ocksa flagnat som ett as pa ryggen. Stackarn.
Och jag ı harbotten!! gor sa ont..

Nu sıtter jag och vantar pa att dom ska gora sıg klara, sen blır det mat.. Hoppas hoppas pa god mat!!!!!!
Senare blır det en sısta shoppıngtur ı centrum.
Kommer nog att behova gora mına kara vanner besvıken.. dom som 'bestallt' klader fran mıg. Jag kommer bara att kunna kopa at nan enstaka. A det vıll ja ınte gora. Skulle kannas taskıgt mot dom som ınte far natt.

Hoppas att nı har fıxat fram fınvader tıll oss nar vı kommer hem ımorrn pa eftermıddagen =)

Kramar// Vıcky


Kommentarer
Postat av: felizia

Svar; vi bodde på ett hotell i alanya som hette Aramis :)

2008-07-21 @ 16:27:54
URL: http://feliziaaaa.blogg.se/
Postat av: mikka

tack för igår!

2008-07-22 @ 12:14:29
URL: http://mikkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0