Tvätt...

Nu känns det som att det var evigheter sen jag tvätta.. tvätthögen står å skriker på mej att den ska få bli tvättad! Så snart ska ja ner i tvättstugan. Sen när det är klart så åker jag till mamma å pappa å hänger upp den där ute på gården så torkar den snabbt.

Igår när jag hade stängning på jobbet till klockan 18 (Dagiset STÄNGER då), som man tycker är nog jobbigt att vara kvar till, så kommer mamma 17.55 å hade stressat hemifrån dom för att hämta mej å ge tillbaka bilen.. Nä då står ja kvar med 2 barn.. klockan blir 18.10 å ingen förälder.. Så innan jag kom därifrån så var klockan typ 18.25. Jättekul!!

Nä nu ska ja kolla över lite mer kläder å sängkläder som ska med ner i tvätten, sen efter allt tvättande blir de solning å duschen och sen äntligen SOFFAN å TV!

Skulle behöva tvätta bilen också kom ja på nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du tvätta bilen igen, det blir nog andra gången i år ;o)

2008-06-18 @ 15:50:40
Postat av: Vicky

Nä, tredje gången tro ja faktist att de blir.

2008-06-18 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0