Fredag och hjärtfel!

Ja äntligen så är det Fredag igen, tycker iofs nyss att det var helg. Bra att det går fort :)  Ja vad vaknade jag av idag då?
Jo, en dörrklocka som plingar helt hysteriskt. Jag tror såklart att det är elmätarfolket. Men jag hade ingen bokad tid med dom, plus att dom inte ska komma föränn nästa vecka. Så. vem kunde det då vara? Jag sliter på mej morronrocken å går sakta fram till dörren. Nån står och håller för titthålet. Postluckan öppnas å nån släpper ner 2 kulor.. 
Men sen, såg jag att det var MINA TVÅ KÄRA ARBETSKAMRATER!! Så då var det ingen fara.. tänk om värsta hetingen hade stått utanför å jag såg ut som jag gjorde. *Tack*

Igår..

Då slutade jag tidigt, så ja gick hem, la mej å vila i nån timme,sen åkte jag och Mikka till Birsta. Var dock inget jag föll för, å tur var väll det. Sen när vi skulle åka hem, åkte jag först in på Willys å handlade lite mat å så.

Sen åkte vi upp till Bauhaus för att hon skulle surra lite med Henke. Så vi går in dit, typ 2 min innan stängning. Går å letar han, ser han ingenstanns. Då stöter vi på en som jobbar där, å vi frågar om han vet vart han är, men han visste inte ens vem han var, så han sa att han kunde ringa efter han. Ja, va bra tyckte vi. Vad tror ni händer?

"Personalmeddelande, kan Henrik komma till kakelavdelningen" Var inte riktigt det vi hade trott att han skulle göra. Men det var rätt kul iaf :)

Nu ska ja hoppa in i duschen å sen dra till jobbet.
Tjoo

Kommentarer
Postat av: Två kära arbetskamrater...

Fast jag tror egentligen att du tyckte det var trevligt att vi tittade förbi. Nästa gång skulle vi vilja ha kaffe :)

2008-05-09 @ 11:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0