Fullt upp!

Nu har jag äntligen fått börjat renovera lite med lägenheten så gott jag själv har kunnat + att jag har fått hjälp av mina underbart snälla kompisar också!! I lördagskväll så kom Strömberg å hjälpte mej hela kvällen.. Å vi hann med att riva bort all tapet i sovrummet å kom rätt långt i vardagsrummet också. Stort tack!!!!
Igår tog jag å Marie en heldag på birsta. Start med frukost på ikea =) Sen på kvällen kom Elin å tittade hur hade hade det å rev lite tapeter :) Sen kom Marie och hennes Olivia å rev tapeter, å en liten stund efter så kom Lundan. Å Marie och Lundan hade tagit med sig fika hem till mej :)
Så vi satte oss på köksgolvet å fikade. Dom drack kaffe ur pappersmuggar å jag och Olivia drack cola. Så vart lite som en picknick. Stort tack för besöket å hjälpen alla :)

Nu har jag precis duschat å ska väll fika nått snart. Väntar på att mamma ska komma tillbaka med min bil. Sen blire väll tillbaka till lägenheten för mer tapetrivning och fortsätta med att tejpa golv i hallen.


Bilder är tagen. Kommer upp senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0