Sjukstuga

Jajamen, jag har nu vart hemma sen i onsdags från jobbet. Å det är absolut inget jag gillar. Men det känns lite extra tungt nu eftersom min sista arbetsdag är imorgon, så jag vill gärna jobba då!!
Vad är det för fel på mej då? Jo, jag har ont i öronen, ont i halsen, ont i hela kroppen.. eller öm kanske är ett bättre ord. Feber.. hade jag igår. Har inte kollat idag. men det känns bättre på den fronten iaf. Å min gom!! Den gör ju ont, jätteont! Var in på akuten igår efter att ha pratat med sjukvårdsupplysningen. Så dom sa att jag hade fått en rejäl brännskada i gommen, men att det håller på att läka ihop. Men det värsta är ju att inte kunna äta varm mat, eller frukt!! Så hoppas verkligen det går till sej snarast!

Hur går det med träningen då? Inte så bra. Nu är det en vecka sen jag träna..
I torsdags var det hockey, så då hann jag inte. I Fredags slutade jag 18, så då hann jag inte. Lördag - Söndag var jag i sollefteå, Måndag slutade jag 18 å hade Jätteont i ryggen. Fick massage och sånt i söndags.. Gick väll över rätt bra till tisdag. Å tisdag till idag har jag vart sjuk. Så nu vill jag bli frisk så jag kan komma igång igen!!

Kommentarer
Postat av: FridaLindholm

Heej! Ikke, jag har inte glömt adressen, nu får du räkna med att jag kräver daglig uppdate på denna sida!;P Vi måste ta tag i träningen tjejen!!:) Vore verkligen toppenskoj!!

2009-01-29 @ 15:04:37
URL: http://fridalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0