Skön dag :)

Ja, jag tycker att denhär dan har vart så skön. Hade lång sovmorgon, men  Mest för att samtalet med Mix Megapol är avklarat. Nått som vart mindre skönt är att ha jobbat till klockan 18 ikväll.. Riktigt tungt. Men jag ska vara glad över de sista dagar jag har kvar att jobba.

Just nu sitter jag och tittar på let´s dance med popcorn å mandariner, ensam. Men efter att ha pratat med Beggan i telefonen som var å åkte skridskor med sin Henke å hans brorsa, så känns det kul. För imorgon ska jag åka till Sollefteå å hälsa på henne =) 

Tänkte först gå ner på Etic å köra Muscle Power 10.30, å kanske efter det åka till Birsta å kolla efter nått nytt, fint och BILLIGT som jag kan ha på mej imorrn. Har ju inte vart på birsta på kanske 3 veckor om inte mer så.. Borde ju ha kommit in massa kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0