Torsdag.. Helgen närmar sej

I morse när ja skulle kliva upp så var det verkligen jättetungt.. det är ju alltid tungt att kliva upp, men det var extra jobbigt idag. Hade nämligen somnat i soffan igår till Sex and the city boxen som ja håller på med.. Sover ju så otroligt skönt i soffan... Å det vet jag ju sen förut att man gör, eftersom Beggan å Henke har en snarlik :) Men Iallafall!

Jag har iaf vart väldigt yr både igår och idag.. Har ju vart helt inställd på att matchen är hemma ikväll. Så jag hade ju planerat hur jag skulle göra å allt idag, men så ringer mamma när jag är på jobbet.. å frågar om ja ska på matchen idag.. Eftersom jag hade sktivit det här som hon satt å läste. Så visade det sej att det INTE är hemmamatch.. Känns riktigt skönt faktist, känner mej inte laddad för nån match ikväll. Vill träna! Så nu vart det ju mycket bättre..
Tänkte gå ner å köra Ass´n legs & Core, å efter det ner å löpa nån timme! Blir super de!

Håller på att försöka bli av med sockersuget! Är det 3 veckor det brukar ta om man ska lyckas "tappa" det någorlunda? Nån som vet hur man ska bära sej åt?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

3 månader säger dom för att det ska bli en vana:P

2009-01-16 @ 23:57:08
Postat av: LillPatte

Sockersug kan man inte bli av med, därimot så kan du äta med jämna mellanrum ca: 5 till 6 gånger om dagen för att hålla upp sockernivåerna i kroppen.. Därifrån så komma du inte känna något sockersug... :P

2009-01-17 @ 10:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0