Hål i tungan!!

Jag har nästan nyss kommit hem från stan, jag följde med en kompis som tog hål i sin tunga! Jag filmare hela tiden från början till slut :) Nu vill jag också... Har ju velat i flera år.. men aldrig vågat. Men så nu kanske det kan bli av snart iaf :P

Innan det var jag in på skolan å träffade min lärare Johanna, å nu känns det mycket bättre.. fick veta att det "bara" var häftet som skulle göras.. trodde att jag skulle få mer å mer häften.
Så nu känns det mycket bättre!

Nu vet jag inte vad jag ska göra faktist.. Gå ut å gå skulle ja vilja. Men jag får se

Kommentarer
Postat av: J

Nämen Viktoria då! Hoppas dom tankarna försvinner, snart är du vuxen ;-) ONT... i flera dar har ja hört. Sen då (kan) bakterier, infektioner ja bla bla Men gör du som du känner haha

Vi får väl an se framöver :-)

2009-03-17 @ 22:08:38
Postat av: mikka

Nej viktoria det ska du INTE! Du är för söt och snäll för det. Dessutom vad ska du ha det till? Se på mig jag bet sönder en tand...det vill du väl inte?

2009-03-19 @ 10:46:13
URL: http://mikkalainen.blogg.se/
Postat av: Lina

Jooo de ska du vicky. gör ju inge ont och det läker så fort och bra. tycker vi kan fara iväg tillsammans för jag skulle vilja göra nå mer i örat när jag fått lön :P

2009-03-19 @ 21:09:06
URL: http://linaelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

di it do it :P

2009-03-19 @ 22:07:33
Postat av: Lena

Tycker jag du ska göra :)

2009-03-19 @ 22:08:42
Postat av: Elin

Klart du ska göra de :D du såg ju när ja gjorde det . Fort gick det . Och inte har ja nå ont efteråt heller ! :)

2009-03-20 @ 00:52:10
Postat av: Anonym

Nääää, ajajaja, fan va ONT! hur går det på jobbet då? har ni fått ordning? =)

2009-03-20 @ 10:25:09
URL: http://helldorf.blogg.se/
Postat av: mamsen

Du växer förhoppningsvis ifrån dessa tankar. Det finns vettigare saker att lägga pengar på. Tänk på de konstapel Carlson

2009-03-24 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0