Muntligt prov

Idag hade jag det muntliga provet i historian, å det gick inte som jag trodde.. Jag klarade det =)
Jag känner att dethär kommer att gå vägen, faktist.
Den 12:e Juni ska allt vara inlämnat å klart..

Efter provet vart jag kvar på skolan ett tag å pratade med lite folk, väldigt trevligt. Sen åkte jag å gjorde det mest ekonomiska jag har gjort på länge.. Lämnade tillbaka löshåret. Känner att det har gått mycket pengar nu på..? Vadå? Just det.. jag vet inte.. Så det var det ända vettiga.

Sen åkte jag på Birsta, mötte upp Per på donken å åt där, sen gick vi på Ikea lite å han hämtade nått skåp till sitt kök som han håller på totalrenovera. Sen åkte vi hem till han å jag fick se hur långt han hade kommit där, såg riktigt bra ut. Du är så duktig!!

Nu tänkte jag lägga mej på soffan å bara slöa.. Kanske till å med somnar. Å det gör inget ;)

Tjipp tjopp!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Per är trevlig han !!!!! :)

2009-05-18 @ 20:32:28
Postat av: mamsen

Per är trevlig han !!!!! :)

2009-05-18 @ 20:33:37
Postat av: Vicky

Ja han är trevlig, mamma!

2009-05-18 @ 21:17:24
URL: http://t
Postat av: Per

Vist e ja=) kul att du ville komma förbi en stund=) sällan man ser dig nu för tiden:( nästa gång du kommer hoppas jag att jag har möblerna i vardagsrummet ist för i sovrummet=)

2009-05-18 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0