Det börjar synas nu..

Det syns verkligen nu.. å det känns verkligen att jag inte har tränat på ett tag nu. Känns förjävligt..
Jag är påväg tillbaka på ruta 1 igen. Men aldrig i livet.

Jag vägrar. Denhär veckan ska det göras framsteg så det sjunger om det.
Det innebär te.x att jag ska börja känna mej bra i kroppen, palla med en prommis utan att jag går å haltar eftersom ischiasnerven vart i kläm nu i några dar.. 
Har en fruuktansvärd smärta från ryggslutet ner till foten pga det.
Så det ska vara heelt bortglömt i slutet av veckan :)

Håll för faaaaaaaaan tummarna till mej tack!! =D

Nu har jag hela lägenheten full med tända ljus, så nu ska jag lägga mej i soffan å kolla på Ensam mamma söker :)

Ha en mysig kväll ni också!

Hemma hos mej nu
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0